به گزارش دفتر مرکزی سیماک استان گیلان در راستای راه اندازی سیستم صدور مجوزها در شهرداریها و آشنایی دهیاران با سامانه سیماک، جلساتی در شهرداری شاندرمن و بخشداری خمام در تاریخ 1401/04/11 الی 1401/04/15 برگزار گردید.
این جلسات در شهرداری شاندرمن با حضور آقای باباپور شهردار محترم شاندرمن آغاز شد سپس آموزشها طی دو روز در سالن جلسات این شهرداری توسط کارشناسان سیماک ارائه گردید.
کارشناسان سیماک در این جلسات پس از تشریح لزوم الکترونیکی بودن صدور مجوزها و مکاتبات میان دستگاهی، مزایا و امکانات سامانه سیماک همچون ایجاد شناسنامه واحد برای ملک،سیستم صدور، اعلام تخلفات ساختمانی، کارتابل گزارش مرحله ای مهندسین ناظر، زیرساخت اطلاعاتی جغرافیایی (SGI)، گزارشات مدیریتی و آماری و... را به طور کامل توضیح دادند و فرایند صدور مجوزهای ساختمانی اعم از ( پروانه ساختمان و گواهی عدم خلاف و گواهی پایان ساختمان و ... ) به تفصیل آموزش داده شد.
هم زمان با جلسات برگزار شده در شهرداری شاندرمن با هماهنگی های انجام شده از طرف بخشدار محترم بخش مرکزی خمام سه جلسه آموزشی برای دهیاران این بخش با حضور کارشناسان سیماک در سالن فرمانداری شهرستان خمام برگزار گردید. در این جلسات آموزشی امور مربوط به دهیاران در خصوص کار با سامانه همچون چگونگی تایید و امضاء الکترونیکی مجوزها، چگونگی انجام مکاتبات میان دستگاهی و نحوه بازبینی جزئی اطلاعات ملک و ... به طور کامل آموزش داده شد تا دهیاران با اطلاعات کافی از سامانه جهت انجام امور مربوطه اقدام به عمل آورند.
گزارش تصویری این جلسات آموزشی به شرح ذیل می باشد:





انتهای پیام/