تأکید استاندار مازندران بر اجرای فراگیر سیماک در سطح استان

در این جلسه، برنامه سال ۹۷ استان مورد بررسی قرار گرفت و در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز، اجرای همه جانبه پروژه سیماک در ۲۸ دستگاه اجرایی ذیربط، مورد تأکید واقع شد.
در این جلسه، برنامه سال ۹۷ استان مورد بررسی قرار گرفت و در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز، اجرای همه جانبه پروژه  سیماک در ۲۸ دستگاه اجرایی ذیربط، مورد تأکید واقع شد.
17 اسفند 1396
شناسه : 50
منبع :
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک

جلسه در استان مازندران، صبح روز پنجشنبه، ۱۷ اسفند ماه ۹۶ با حضور استاندار، معاونان و اعضای ستاد در محل استانداری مازندران برگزار شد.

در این جلسه، برنامه سال ۹۷  استان مورد بررسی قرار گرفت و در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز، اجرای همه جانبه پروژه سیماک در ۲۸ دستگاه اجرایی ذیربط، در دو بخش صدور مجوزهای ساخت و ساز شهری و روستایی و استعلامات میان دستگاهی اماکن و املاک، مورد تأکید واقع شد.

با توجه به دستور محمد اسلامی، استاندار مازندران مبنی بر اجرای فراگیر این پروژه در سطح استان، پیش بینی می‌شود روند اجرای آن در سال ۱۳۹۷ با شتاب بیشتری دنبال شود و تأثیر چشمگیری بر بهبود محیط کسب و کار به ویژه در زمینه تسهیل و تسریع صدور مجوزهای ساخت و ساز و مجوزهای سرمایه گذاری داشته باشد.

قرار بود وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست نیز در جلسه امروز استانداری مازندران حضور پیدا کنند که به علت بدی اوضاع جوی ممکن نشد و حضور آنها در مازندران به زمان دیگری موکول شد.

لازم به ذکر است که تاکنون بالغ بر 878 واحد ذیربط، اعم از دهیاری، بخشداری، بنیاد مسکن و کمیسیون ماده ۹۹ در استان مازندران به زیرساخت دانش بنیان سامانه یکپارچه مدیریت املاک (سیماک) مجهز شده‌اند و استقرار این سامانه در سایر دستگاه‌های اجرایی ۲۸ گانه از جمله تمام شهرداری‌ها در دستور کار سال آتی قرار دارد.

ارسال نظر